پنل پیامکی کهکشان

یکی از سریعترین، موثرترین و ارزانترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که پنل اس ام اس کهکشان در اختیار شما قرار میدهد میتوانید متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل پیامک، محصول و کار خود را تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید. شرکت کهکشان پدیدافزار برای مشتریان خود سامانه پیامکی اختصاصی ایجاد کرده است که راه ارتباطی بین صاحبان کسب و کار و طرف حساب های خود باشد. این سامانه با نرم افزار کهکشان ارتباط دارد و شما میتوانید از طریق آن با مشتریان خود در ارتباط باشید، فاکتورها، مانده حساب، پیامک های تبلیغاتی و .. را از درون نرم افزار ارسال کنید.

آموزش ثبت نام و راه اندازی سامانه پیامک

شرکت کهشکان پدید افزار این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است که بتوانند برای طرف حسابهای خود از طریق سامانه پیامک و از درون نرم افزار پیامک های اختصاصی ارسال کنند. این پیامک ها میتوانند اطلاع رسانی از تخفیفات فروشگاه یا تبریک باشد و حتی میتواند مانده حساب فاکتورها ،رسید دریافتی و پرداختی و تشکر بابت خرید باشد. برای ثبت نام و راه اندازی سامانه پیامک به شکل زیر عمل مینماییم:

  • در مرحله اول وارد سامانه پیامک شرکت شوید : https://kahkeshansms2.ir
  • بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید:
  • در قسمت ثبت نام اطلاعات را وارد نمایید. در قسمت نام کاربری سریال نرم افزار را وارد کنید. و کلمه عبور متشکل از حروف علامت و اعداد باشد(مثال: M@100001) این کلمه عبور را هر دوماه یکبار تغییر دهید. قبل از اینکه از دو ماه بگذرد تغییر را انجام دهید و کلمه عبور را در جایی امن یادداشت و نگهداری نمایید.
  • پس از ثبت نام بر روی کلمه ورود کلیک نمایید و با نام کاربری و رمزی که تعریف کرده اید وارد سامانه شوید.
  • با توجه به عکس زیر روی گزینه 1 کلیک کرده وارد قسمت 2 پروفایل شوید سپس اطلاعات فردی را وارد کرده(3) در انتها مدرک هویتی کارت ملی را انتخاب کرده و عکس کارت ملی را بارگزاری نموده و در انتها گزینه ثبت را کلیک نمایید سپس از شرکت بخواهید تا برای شما سامانه را تایید نماید.
  • پس از تایید سامانه توسط شرکت کهکشان، وارد سامانه پیامک خود شوید و در قسمت تنظیمات هشدار موارد زیر را پر کنید:

در تنظیمات هشدار در صورت موجودی کمتر از 50 را وارد کنید در قسمت هشدار قبل از انقضا 5 روز- شماره پیش فرض 100099888 ، کلمه عبور وب سرویس و تکرار آن را کلمه ای وارد نموده که شامل حروف و عدد باشد ( مثال : M@100000) این کلمه عبور با کلمه عبور ورود به سامانه متفاوت باشد. و در جای امنی یادداشت نمایید.

  • پس از این مرحله سامانه خود را شارژ نمایید (شماره حساب شرکت) و فیش واریزی را به صورت زیر وارد نمایید. وارد قسمت امور مالی شوید و در اینجا افزایش موجودی سپس واریز به حساب را انتخاب نمایید:
  • در این قسمت مبلغ واریزی را به ریال وارد کنید، تعداد پیامک نشان داده میشود. سپس شماره حسابی که مبلغ را به آن واریز کرده اید از لیست انتخاب نمایید. در قسمت شماره سریال ،شماره پیگیری واریزی را وارد کنید و سپس تاریخ واریز و ثبت را کلیک نمایید.
  • پس از این مراحل سرویس سامانه پیامک را از قسمت دانلودهای سایت کهکشان دانلود نموده و نصب نمایید. https://www.kahkeshanco.ir
  • پس از این کار وارد نرم افزار کهکشان شوید در قسمت تنظیمات نرم افزار، وارد بخش امنیتی شوید. قسمت سمت راست روی ارسال اس ام اس کلیک نمایید و به صورت زیر عمل نمایید:

توجه شود کلمه عبور وب سرویس همان کلمه عبوری است که در قسمت تنظیمات هشدار درون سامانه پیامک تعریف کرده بودید. حتما START SERVICE را کلیک کرده و موجودی را کلیک نمایید .موجودی نمایش داده شده باید مشابه با موجودی درون سامانه باشد.

پیمایش به بالا